GENERACIJA 91-95 nastala je po motivima romana “Jebo sad hiljadu dinara” Borisa Dežulovića. Okosnica je priče apsurdna situacija koja nastaje susretom dviju skupina prerušenih vojnika na tajnom zadatku, pripadnika HVO-a i Armije BiH, u ljeto 1993. negdje u bosanskoj zabiti. Tragedija zabune je neizbježna.
Dvanaest mladića u dobi od četrnaest do osamnaest godina preuzima na sebe biografije dvanaest Dežulovićevih fikcionalnih likova i preko njih ulazi u ratnu kronologiju devedesetih i vrijeme koje je prethodilo devedesetima. U prostoru između fikcije romana s jedne i fikcije kazališta s druge strane, jedini stvarni element su upravo ti dječaci i mladići rođeni u vrijeme Domovinskog rata – generacija koja nema vlastito iskustvo rata ali im je ono institucionalno posredovano preko obitelji, škole, medija. U drugom dijelu predstave mladići reprezentiraju sami sebe: iznoseći činjenice o recentnoj povijesti hrvatske države i domovinskom ratu, primjerice od prvog ubijenog hrvatskog branitelja Josipa Jovića, preko pada Vukovara pa sve do potpisivanja Daytonskog sporazuma. Pritom oni pokazuju sve manjkavosti društva koje ne obračunava sa svojom prošlošću, ostavljajući u naslijeđe mlađim generacijama prvenstveno ksenofobičan potencijal. Osim zavidnog uspjeha na internacionalnim kazališnim festivalima, GENERACIJA 91-95 ujedno predstavlja svojevrsni emancipatorni proces svih njenih protagonista, kako u smislu izvedbenog i umjetničkog sazrijevanja, tako i u smislu njihovog društvenog osvještavanja.