Plesni performans UZORAK dio je multimedijskog projekta IZVORNO HRVATSKO kojim se Montažstroj legitimira kao izvorno hrvatska kvaliteta. Premijerno je izveden 31. prosinca 2011. te 1. siječnja 2012. kao nagrada za posjetitelje-svjedoke koji su na interaktivnoj izložbi davali iskaze.
Polazeći od metode citatnosti koju uklapa u sasvim intimne scenske akcije, performans UZORAK dovodi u pitanje pojam “izvornosti” u umjetnosti kao i problem procjene umjetničkog rada. Glazbena pozadina performansa koja dolazi sa mobitela jest album mezzo-sopranistice Cecilije Bartoli pod nazivom Sacrificium. Album sadrži arije koje su skladane u vrijeme baroka kada žene nisu smjele nastupati u kazalištu – zbog toga su se mladi dječaci kastrirali kako bi zadržali visoke ženstvene glasove. Fenomen žrtvovanja za umjetnost ponavlja se u performansu UZORAK u žrtvovanjem tijela izvođačice. Tijelo izvođačice postaje “uzorak” za testiranje granice javnog i privatnog, stvarnog i fikcionalnog u izvedbi. Njeno tijelo je “display” čežnji, želja i strahova koje su u svakodnevnici prisutne ali koje se nikad ne izlažu javnom pogledu. Istovremeno plešući i pijući alkohol, izvođačica zamagljuje granicu između reprezentacije i nekontroliranih učinka osobnog eksperimenta. Ovaj mračan “reality check” prezentira gubitak kontrole one koja izvodi ostavljajući publici mogućnost prepoznavanja u njihovoj vlastitoj krhkosti ili vlastitim trenucima poraza.