Četvero glumaca zatvaraju se u automobil smješten na sredini pozornice. Njihovi glasovi ozvučeni mikrofonima odzvanjaju u osvijetljenoj dvorani Hrvatskog narodnog kazališta u Zagrebu. Kamere smještene unutar automobila snimaju njihova lica a snimka se prenosi na televizijske ekrana na prosceniju. Dok se automobil okreće na pokretnoj bini, glumci skriveni od publike fizički, a opet toliko prisutni posredstvom tehnologije otkrivaju komunikaciju bez zaključka i odgovora.
Tekst “Žudnja” suvremene britanske spisateljice Sarah Kane provocira i uznemiruje, suočavajući publiku sa ljudima koji teturaju u potrazi za bilo kakvom komunikacijom, u vječnoj žudnji za ljudskošću i iskrenošću, ljubavlju i dubokim međuljudskim odnosom. Predstava ŽUDNJA je utjelovila depresiju i izgubljenost u potrazi za ljubavlju na nimalo intimnoj ogromnoj pozornici HNK na kojoj su depresija, samoća i očaj okruženi novo-medijskim tehnologijama. Predstava ŽUDNJA je bila radikalna u svojoj jednostavnosti i čistoći, od početka do kraja oslanjajući se na apstraktnu prirodu predloška. S oštrim kritikama i sasvim oprečnim reakcijama, ponovila je također i sudbinu tekstova same autorice.