Uz nogomet, vjerojatno tri najvažnije sporedne stvari na svijetu – televizija, terorizam i teatar u T-FAKTORU postaju jedno – više od igre, manje od kazališta, suprotno od spektakla. Event koji to nije, baš kao i demokracija koja to nije, T-FAKTOR spaja tradiciju klasične kazališne izvedbe sa interaktivnim iskustvom. S jedne strane koristeći strategije Brechtovih poučnih komada i Boalovog forum kazališta, a s druge predstavljajući dva poznata TV lica, T-FAKTOR je postao poligon za ispitivanje granice između aktivizma i pasivnosti. Oduzevši publici pravo sjedenja, ali davši joj istovremeno pravo glasa, T-FAKTOR u kazalištu rekreira postulate demokratskog funkcioniranja, dok istovremeno ukazuje na dramaturške mehanizme u demokraciji.
Kao završetak T-trilogije, nastao je na iskustvima i fragmentima predstava T-FORMANCE i I FUCK ON THE FIRST DATE. U svakoj je od navedenih predstava gledatelj bio postavljen pred niz zadataka, rješavanjem kojih je otkrivao ponešto o svijetu u kojem živi, kao i o vlastitom odnosu prema takvom stanju stvari. Sam tok izvedbe u potpunosti je bio određen odlukama pojedinih članova publike koji su tako višekratno podsjećani na vlastitu van-kazališnu, svakodnevnu odgovornost za zbivanja oko njih samih.
T-FAKTOR je izveden u ko-produkciji Festivala Perforacije.